Jos lataus ei käynnisty, tarkista seuraavat asiat:
- Tarkista ensin maksutapa. Julkisilla asemilla maksutapa on yleensä balance. Jos käytössä on kertamaksu, maksutapa on luottokortti. Jos kyseessä on yksityinen latausasema, maksutapa on omistajan nimi (esim. taloyhtiö).
- Varmista, että latausta aloittaessa saldosi on vähintään 5€.
- Kun maksukortti on lisätty Woltti-sovellukseen ja maksutapa on valittu oikein, varmista että kaapeli on tukevasti kiinni sekä autossa että latausasemassa.
Jos lataus ei edelleenkään käynnisty normaalissa ajassa:
- Yritä käynnistää/päättää lataus ensin autosta, irrota kaapeli molemmista päistä ja liitä uudelleen.
Erilaisilla autoilla ja latureilla on omat aikakatkaisunsa, joten uudelleenkäynnistys voi auttaa. Useimmissa tapauksissa ongelma ratkeaa, kun tilisi on kunnossa ja kaapeli on kunnolla kiinni.
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin